Nuffnang Ads

Saturday 5 October 2013

berderai

Assalamualaikum..


"bila hati dah tak senang memikirkan satu perkara, perkara yang lain selalu jadi tak sempurna"


hm... demikianlah post fb saya tadi (eh, skemnye..?) nevermind.. yg pnting, skrg ni, yg saya nk sampaikn ialah.. dari semalam lagi rasa nk balek rumah tu dh pudah sebab memikirkan mlm ni ade meeting ngan satu klab ni.. beria ckp ngan mama kena balek awal, sampai mkn pn tecekik tulang peha ayam(hamboii..) semalam, balek umah dah tgh malam sbb ade interview. then, harini, right after maghrib, belari nk balek kolej).. sampai je hati terus terdetik nk cek fb sebab tak ingat meeting tu kat mane.. n bile bukak je fb, tulisan ni yg kelua..


Assalamualaikum,
Perjumpaan #$%^&* pada malam ini terpaksa ditunda pada hari Isnin, jam 9 malam. TQ


(WOW!!! INI MENDATANGKAN KEMARAHAN!!!)

saya yang tetibe rase menggelegak ni pon terkenanglah segale bende kalut yg dh dbuat harini semata-mata nk cepat sampai kolej.. n sangatlah memberi kesan kepada diriku ini.. piupiu.. tau kenape..? sbb SPECT PECAH!!! (sob2..)




ni bermakne saye perlu berbalek pade spect gedabak(me was in black ariani) ni la kn..?



ni la yg paleng meninggalkan kesan sekali.. tadi g beli baju sbb baju kurong da kurang sgt stoknye dlm almari skrg ni.. tgh elok try baju, tetibe dgr bunyi bnde kecik jatoh.. dgn sepenoh kalotnye sebab jam dah pukul 6, saya jeling ke bawah n nmpk spect saya dh jatuh berderai... HOMAIGOSH!!!  ya allah, dlm hati ni dah hilang segala jenis mood.. why..? sebab, spect tu baru beli, spect lama saya dah xcukup power, n sebab saye suka sgt spect tu.. ala.. sedihnye.. dan tanpa saya sedari, air mata saya yg mahal ni pn berderailah sehalus spect yg brderai di hdpn mate itu.. thank god saya dkurniekn mama yg sgt cool n memujok diri ini.. k la, wlupn balek dgn mate merah, still hati berbunge dpt baju baru.. xpe lah.. buat mase ni brkorban la ye mira, gune la spect lama tu.. boleh kn good girl..? hehe..




btw, this is me n my coolest blog mom.. ngee..


thanks for reading ya..:)

No comments:

Post a Comment