Nuffnang Ads

Sunday 7 September 2014

haip!! jangan buang!!

assalamualaikum.. 

kenapa org suka buang bayi?? aku langsung x paham.. baby kan semuanya adorable.. n satu2nya harapan diorang is their parents je tau.. diorang xde dosa langsung.. kat sini aku mohon sgt2 JANGAN BUANG BABY!! 

jujur, aku xdpt apa2 bayaran utk promote mana2 foundation menjage baby mcm ni, tp ats rase tanggungjawab, meh sini aku tolong suggestkan antara tmpat org boleh hanta baby kalau rasa berdosa nk buang anak (which is better than dump your baby in the toilet bowl)..  nah, cuba baca SINI..

n tolong ya mothers, kalau sampai ada rasa nk buang anak, cepat2 istighfar, n cari pusat ni atau mane2 rumah anak yatim lain utk diletakkan anak2 kalian di tempat yg jauh lebih baik dari dibuang.. kalau bukan utk diri sndiri pun, utk bgtau dekat mana2 kenalan ke, utk share kat friends fb ke, followers twitter ke, sila lah ya.. *sumpah aku bukan duta berbayar, tapi hati perut aku yg suruh aku berkempen ala2 ni..

sanggup ke tgk baby yg cute mcm ni jd cam gamba bwh ni?



come on people.. WE CAN DO IT.. together.. 

*gambar ihsan google



No comments:

Post a Comment