Nuffnang Ads

Sunday 7 September 2014

jadi Mira Adriana tak selamanya bahagia

well, aku juga manusia.. tak lepas dari salah.. mungkin semalam org nmpk tawa aku, tapi sape tau harini aku nangis? hidup aku pn mcm roda jugak.. cuma aku harap roda aku cantik mcm ferris wheel, or at least eye on malaysia, org suka walaupun cuma roda.. n walau berada di belah bawah ferris wheel tu org tak susah hati, sbb kat bawah pn bleh nmpk pmandangan jugak.. pemandangan manusia sekeliling.. 

aku memang tak perfect, tapi aku harap org tak manipulate kisah aku.. aku sedang menerima dugaan, aku kena betulkan segala yg salah dlm cerita aku yg dulu.. bia rase dejavu pn aku sanggup.. tapi bila ada yg kate aku tipu, tak logik la salah siket je kena ulang balek semua bnde, aku terkilan.. memang lumrah hidup aku lain dari yg lain, tp aku redha.. aku tahu org lain dugaannye tak same, tp xkn smpai membenci org lain yg jalan hidupnya lain dari yg lain?? 

aku suka stresskan perkataan HORMAT sbb hidup kita takkan bahagia kalau kita tak belajar hidup dlm menghormati dan dihormati.. apapun, aku terima setiap teguran, tohmahan dan segala yg seangkatan dgnnya.. sebab AKU PUN MANUSIA

No comments:

Post a Comment